2014年1月20日 星期一

小敗@Forever 21 ɞ(ू•ᴗ•ू❁)˚

難得weekend唔駛工作, 剛過去的星期六 BeautySearch 去左人多車多吸引多多多的銅鑼灣領取cosmo rewards的換領禮物, 因為約左朋友未夠鐘, 於是順道在這兒逛逛!

農曆新年前夕出街, 真的危機處處, 因為到處都 "On Sales", 原先, 我打算在Sogo 逛逛的, 但由於自由行的威力太強了, 我只好另覓據點, 在Sogo 望過遠遠的對面街, 看見Forever 21, 突然想起這家店子在香港開業以來, 我竟然從沒踏足, 難得有時間, 加上又是 "On Sales", BeautySearch可以慢慢逛 ‧‧‧

向來都覺得Forever 21與H&M相近, 都是以超低價格卻極富潮流感的設計著稱, 只是明星效應關係, H&M在港較受歡迎!

樓高4層 (好像是5層... 掛住行, 忘記了添! XD) 除了地下那層迫滿人外, 其餘各層其實都只得十數位顧客... 

而我, 不經不覺竟行了個多小時, 不過收獲並不多, 只有數件:



唔知點解, 依家明明係冬天, 我竟然睇仲呢件衫, 可能因為同我平時嘅Style太似, 而且只售$70 (原價$ 109)



另外, 我買左一件黑白色橫間衫, 因為跟據早前研究所得, 穿橫間衫更顯瘦, 日漸長肉的我, 係時候需要多加留意衣著了! 所以, 雖然這是唯一一件沒有特價, 但也是值得的! 而且只是$159



呢對鞋, 我就最like, 可能因為一直都想買對animal print嘅鞋都睇唔啱, 今次啱心水之餘仲要好平, 半價, 只需$1XX



還有兩條黑色LEGGING, 其實BeautySearch屋企真的不少, 而且9成都是黑色的, 但見到原價$45.9依家特價$29.9條咁平, 還是忍不住...

Forever 21詳情:
地址:銅鑼灣渣甸街京華中心(地鐵站F出口對面)

p.s.: 呢份就係BeautySearch 今日領取的cosmo rewards禮物, 雖然唔係我最想換的RIO洗面機, 不過呢份都好正, 啱晒蝦子餅 ˘◡˘


沒有留言:

張貼留言

走進不一樣的自助餐。享受環球朱古力之旅

吃朱古力可幫助提神、調適心情,讓人感到幸福!所以,BeautySearch 特別喜歡吃朱古力,無論心情好與壞,都希望享受朱古力帶來快樂的感覺!   最近發現,灣仔會議展覽中心的《薈景》推出環球海鮮滋味盛薈自助晚餐,除了備有多款國際美食,更特設期間限定的朱古力專區 ~ 「環球朱古力...