2012年11月25日 星期日

Kamill 入秋嘅滋潤孖寶

我雙手經常都好乾, 一年四季都要塗handcream, 尤其秋冬季節, 如果唔塗handcream, 倒刺就會即時跑出來 所以, 我好鍾意買handcream, 對我來說handcream也需要轉季的!

今次有機會一次過試用Kamill嘅防敏配方Body Lotion同深層滋潤護甲潤手霜, 真係非常開心 ^__^

Kamill係德國最暢銷潤手霜品牌, 不過一d都唔貴, 數十元已有50ml 潤手霜, 非常抵用! 而且一支同時護手及護甲, 保護全面, 質地清爽水潤, 有淡淡的甘花香味, 溫和配方, 不含礦物油、人造色素或石蠟等有害物質, 並能提供足夠水份, 不油膩, 皮膚好快就吸收了! 用後感覺滑滑的, 肌膚也變得濕潤, 時刻擁有潤滑的肌膚防止肌膚老化。



你看, 連家中小狗也非常喜歡那淡淡的甘花香味!


50ml 細細支, 帶出街亦非常方便

除左雙手, 入秋後也當關注身體各個部位, 尤其手肘、腳踝等位置就更不能忽視…Kamill嘅防敏配方Body Lotion雖然沒有花香味, 但配方同樣溫和, 而且有防敏配方, 配合維生素E, 為身體每寸肌膚提供滋潤呵護, 特別適合敏感肌人士!

沒有留言:

張貼留言

盡情吃到飽。馬祖無限時台灣養生涮涮鍋

世界不同地方,都有當地的養生之道,饞嘴的 BeautySearch 最欣賞台灣的養生美食,尤其養生涮涮鍋,不但養生,而且可以搭配喜歡的食材,開開心心吃到飽,感覺太捧了!   最近,時間多了,可以相約朋友到處逛,早前與友人來到旺角行街,行累了,在瓊華中心選了一間台灣養生涮涮鍋 ~《...