2013年11月17日 星期日

【EVENT】Glycel x 拉斐特「燕窩膠原滋養 High Tea」

信, 對許多女士來說, 都會對燕窩既愛且狠, 因為, 燕窩有養顏美容、使皮膚光滑、有彈性和光澤的功效, 但燕窩並非人人都吃得, 燕窩含豐富的水溶性蛋白質, 有蛋白質敏感既人唔好食, 而且, 燕窩比好多維他命你既身體, 令你既身體行得快D, 如果你病緊就會令你身上既病運行得更快, 有CANCER 既人食左可以加速死亡架!!!



小吃多滋味, 昨日, BeautySearch 參加了Glycel x 拉斐特「燕窩膠原滋養 High Tea」, 有燕窩食, 有護膚產品試用, 又有秋冬beauty tips, 仲有禮物添, 試問又怎能錯過!?



活動開始前, 先來品嚐 一支蘊含豐富膠原的 GLYCEL Collagen Prime 10000, 補充膠原蛋白



再來看看 BeautySearch 當日品嚐「燕窩膠原主題下午茶」, 包括:官燕釀白玉、官燕蛋白炒蝦仁、及官燕南瓜露。每一樣都含有豐富的燕窩膠原, 而且非常美味!



當然, 唔少得星級美容指導Yoko Tsang 與大家分享獨家燕窩護膚貼士, 還有瑞士「肌膚細胞再生專家」GLYCEL美容顧問即場提供現場個人化護膚指導



參加者更有機會逐一試用GLYCEL多款皇牌產品, 及新推出的ELEMENTS系列



同場還得到Yoko Tsang的指導及分享



值得一提的是, 當日的活動場地在拉斐特 ‧ 十號宴會廳舉行, 環境設計真的非常雅致, 在這兒舉行婚禮, 確實非常浪漫!



活動完結, 我們還獲贈GYLCEL皇牌「高效鎖水活膚修護乳」(30ml) 乙支(價值HK$680), 返屋企後, 可以繼續靚!

沒有留言:

張貼留言

La Brasserie 法式浪漫滋味 ~~

時間流逝,不知不覺我與蝦子餅已結婚多年,無疑他的確是個大悶蛋,總覺得我倆的婚姻生活太過平淡,為免有老夫老妻的感覺,偶爾我也會製造一點小浪漫!   早前,發現中環新開了一間格調高雅的法國餐廳《La Brasserie》,單是那軍藍色的牆身,配上時尚的黃銅壁牌,已令門面已相當吸引,户...