2013年12月10日 星期二

ೋ 宮廷級珍品流入民間 ღ ♥ ღ 體驗皇后級的明眸修護 ೋ

近年來, 香港人對韓國護膚及化妝品牌的認知大大提升, 而有關品牌亦陸續在港開設專門店而今次Beauty Search試用的WHOO 后, 雖然在香港的專門店不多, 卻有不少水貸店發售她的產品, 因為她在韓國早被譽為頂級護膚品品牌, 難怪當地找來李英愛作品牌代言人!



好多謝 LIKE BEAUTY 今次安排給 Beauty Search 的試用, 讓我可體驗WHOO天氣丹眼霜。



WHOO嘅天氣丹眼霜包裝好有氣派, 雖然我今次試用的只是sample 裝, 不過大家唔好以為好少, 其實貨裝25ml $1600!! 所以一次過收到51ml, 其實都好正! 

 

據講產品是按照慈禧太后到了80歲仍然保持17歲皮膚的宮廷秘方,使用山參玉珠,鹿茸粉骨,黃金紫杉等,富有生命力的珍貴成分, 是一個逆時空活膚眼霜,深透至皮膚深處,讓你的皮膚光亮。

 


天氣丹眼霜適合肌膚較成熟的人使用, 所以, 使用時會覺得有點潤, 不過上眼後, 輕輕印開, 好快便被肌膚吸收, 我覺得, 就算你未到成熟之年也好, 冬天使用, 應該會是很好的選擇


 

第二朝醒來, 眼紋減淡了不少! 用左一星期, 眼底的細紋減淡了不少, 而且, 上妝時更覺眼周的妝容貼服



 

講返轉頭, 唔知大家認唔認識今次安排試用俾Beauty Search “LIKE BEAUTY”? 其實係facebook已有近萬fans! (Beauty Search連一千fans都未有真失禮 ~(⌇Д⌇ຶ)

你哋可以係
LIKE BEAUTY 獲得唔少美容資訊, 並為顧客提供一站式零售及試用品之服務, 大家有興趣都可以瀏覽下佢嘅facebook專頁




✿Welcome to LIKE BEAUTY Facebook:
https://www.facebook.com/LikeBeautyHK
✿Welcome to my the History of WOO Website:
http://www.whoo.hk/
✿Welcome to my Beauty World @ Facebook:
https://www.facebook.com/BeautySearchBook 

沒有留言:

張貼留言

La Brasserie 法式浪漫滋味 ~~

時間流逝,不知不覺我與蝦子餅已結婚多年,無疑他的確是個大悶蛋,總覺得我倆的婚姻生活太過平淡,為免有老夫老妻的感覺,偶爾我也會製造一點小浪漫!   早前,發現中環新開了一間格調高雅的法國餐廳《La Brasserie》,單是那軍藍色的牆身,配上時尚的黃銅壁牌,已令門面已相當吸引,户...