2014年2月18日 星期二

在家中品嚐上乘即食佳餚.•* ƸӜƷ *•《位元堂黃金吉品鮑魚》

除左參加親友的飲宴以及公司的週年晚宴外, 平日, BeautySearch 都甚少嘆鮑魚, 所以, 今次好開心, 獲新假期Tryit的安排, 可以同蝦子餅—同品嚐《位元堂黃金吉品鮑魚》; 而且, 還趕得及在「人日」時在家一同享用, 真的非常興奮...

同乾鮑相比, 此即食包裝的鮑魚似乎更方便忙碌的香港, 而且, 內附頂湯, 無需加以調配, 頂湯的味道濃淡適中, 而且早已燴入鮑魚內, 令鮑魚更添鮮味, 口感方面煙韌彈牙, 每隻鮑魚長度有5cm咁大, 加上鮑身肉厚, 唔想一啖咬下, 喜歡的, 還可用刀叉品嚐, 相信又別有一番風味!
pic
新年食鮑魚, 感覺非常應節, 中國人麻, 總愛在重要日子吃得好一點... 《位元堂黃金吉品鮑魚》選料上乘, 作為家中過節食品, 絕對是首選!
pic
《位元堂黃金吉品鮑魚》每盒有8隻, 淨重約300克, 價值$318, 以鮑魚來說, 價錢亦很合理。包裝盒背面, 印有此產品的成份、建議食法 , 最重要是此產品絕不加防腐劑、人造香料及人造色素
pic
打開紙盒, 是透明密封包裝袋, 並註明已採用高温滅菌處理及食用期限, 令人食得安心! 而每隻鮑魚的長度都有5cm左右, 一啲都無嬉場
pic
如果在酒樓進食, 相信配搭吉品鮑的定必是花菇鵝掌, 不過, 對BeautySearch 而言, 太花功夫了, 還是簡簡單單伴個菜吧! 由於《位元堂黃金吉品鮑魚》附有頂湯, 所以只需將菜, 連同鮑魚及頂湯一同落鑊加熱數分鐘便可。不過頂湯份量較多, 其實可留作煮理別的餸菜, 相信還可令餸菜添加鮑魚鮮味
pic
以前成日聽老闆講佢會用鮑魚煮公仔麵, 難得有機會, 我留左兩粒俾自己嘆下鮑魚公仔麵的滋味! 爽呀!
P.S. 小知識:
吉品鮑:出產於日本岩手縣,由另一位鮑魚名師平田五郎制作,此鮑魚個頭較小(略小),形如元寶,鮑枕邊高豎,色澤灰淡,吃起來濃香爽口。

沒有留言:

張貼留言

La Brasserie 法式浪漫滋味 ~~

時間流逝,不知不覺我與蝦子餅已結婚多年,無疑他的確是個大悶蛋,總覺得我倆的婚姻生活太過平淡,為免有老夫老妻的感覺,偶爾我也會製造一點小浪漫!   早前,發現中環新開了一間格調高雅的法國餐廳《La Brasserie》,單是那軍藍色的牆身,配上時尚的黃銅壁牌,已令門面已相當吸引,户...